Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΝΤΟΣ 100 ΗΜΕΡΩΝ

Τι μπορώ να κάνω εάν παραλάβω ένα κατεστραμμένο προϊόν;

Εάν ένα προϊόν που παραδίδεται από εμάς είναι κατεστραμμένο ή με οποιονδήποτε τρόπο δεν είναι εντάξει, τότε μπορείτε να μας στείλετε το προϊόν πίσω αναφέροντας τον λόγο στο δελτίο επιστροφής, φυσικά δωρεάν. Μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις επιστροφές στην ενότητα "ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ". Μόλις παραλάβουμε το προϊόν και το ελέγξουμε, η πίστωση στον λογαριασμό σας θα πραγματοποιηθεί με τον τρόπο που έχετε ορίσει ως τρόπο πληρωμής.

Σε βοήθησε αυτή η απάντηση;
Τα σχόλιά σου είναι πολύ σημαντικά για εμάς. Μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι.
Εξυπηρέτηση πελατών

Δεν βρήκες απάντηση που να σε καλύπτει;

Βρες απαντήσεις στις ερωτήσεις σου με μόνο τρία click ή επικοινώνησε μαζί μας.

Βοήθεια

Επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης για να λάβεις γρήγορες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις ή για να μας γράψεις
Υποστήριξη για ερωτήσεις
Δωρεάν τηλεφωνική γραμμή: Δευ - Παρ 08:00 - 20:00, Σάββατο & Αργίες 09:00 - 18:00