Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
Δωρεάν αποστολή και επιστροφή
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΝΤΟΣ 30 ΗΜΕΡΩΝ
Συχνές Ερωτήσεις

Επιστροφή & επιστροφή χρημάτων

Μπορώ ανταλλάξω ένα προϊόν; Πώς μπορώ να κάνω μία επιστροφή;Δυστυχώς δεν μπορείτε να ανταλλάξετε ένα προϊόν στο κατάστημα μας. Για να το αλλάξετε (π.χ το μέγεθος δεν σας ταιριάζει), απλά παραγγείλτε το ξανά στο κατάστημά μας και στείλτε πίΣυνέχεια ανάγνωσηςΕίναι δυνατή η άμεση ανταλλαγή ενός επιστρεφόμενου προϊόντος;Η άμεση ανταλλαγή ενός προϊόντος δεν είναι δυστυχώς δυνατή. Για να το αλλάξετε (π.χ το μέγεθος δεν σας ταιριάζει), απλά παραγγείλτε το ξανά στο κατάστημά μας και στείλτε πίσω το πΣυνέχεια ανάγνωσηςΥπάρχουν έξοδα για την τραπεζική συναλλαγή κατά τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων;Δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις από την πλευρά μας ή την τράπεζά μας όταν πραγματοποιούμε τη μεταφορά για την επιστροφή των χρημάτων σας. Επιστρέφουμε ολόκληρο το ποσό και η τράπεζάΣυνέχεια ανάγνωσηςΤι πρέπει να κάνω εάν το προϊόν μου έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά;Εάν ένα προϊόν που παραδώσαμε είναι κατεστραμμένο, ελαττωματικό ή με οποιονδήποτε τρόπο δεν είναι εντάξει, τότε μπορείτε να υποβάλετε παράπονο για το προϊόν και να μας το στείλετε Συνέχεια ανάγνωσηςΠώς μπορώ να δώσω τα τραπεζικά μου στοιχεία για επιστροφή χρημάτων εάν έχω πληρώσει με αντικαταβολή;Προσθέστε τον αριθμό IBAN στον λογαριασμό σας, ώστε να μπορέσουμε να επιστρέψουμε την αξία της παραγγελίας στον τραπεζικό σας λογαριασμό.1) Συνδεθείτε στο www.aboutyou.com.cy2) ΜετΣυνέχεια ανάγνωσηςΠού μπορώ να επιστρέψω το πακέτο μου;Μπορείτε να επιστρέψετε το πακέτο σας σε ένα καταστήματα της συνεργαζόμενης μεταφορικής από την οποία το παραλάβατε. Μπορείτε είτε να παραδώσετε το πακέτο αυτοπροσώπος ή να επικοινΣυνέχεια ανάγνωσηςΠρέπει να πληρώσω τα έξοδα αποστολής της επιστροφής;Θα πληρώσουμε εμείς τα μεταφορικά έξοδα για την επιστροφή των αντικειμένων.Συνέχεια ανάγνωσηςΕντός ποιου χρονικού διαστήματος μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;Έχετε 30 ημέρες μετά την παραλαβή της παραγγελίας σας για να μας επιστρέψετε τα προϊόντα. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το δικαίωμα επιστροφής στους γενικοΣυνέχεια ανάγνωσηςΔεν έχω πλέον ετικέτα επιστροφής. Πού μπορώ να βρω μία καινούργια;Μπορείτε εύκολα να κατεβάσετε και να εκτυπώσετε αυτά τα έγγραφα από τον λογαριασμό σας: 1.Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, με το email και τον προσωπικό σας κωδικό 2.Πατήστε στο εικοΣυνέχεια ανάγνωσηςΘα λάβω επιβεβαίωση ότι η επιστροφή μου έχει παραληφθεί;Ναι, θα λάβετε επιβεβαίωση επιστροφής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά την παραλαβή της επιστροφής.Συνέχεια ανάγνωσηςΠώς μπορώ να πάρω πίσω τα χρήματά μου;Η επιστροφή χρημάτων γίνεται πάντα με τον τρόπο που έχετε δηλώσει ως τρόπο πληρωμής. Εάν πληρώσατε με πιστωτική κάρτα, θα επιστρέψουμε το ποσό στο λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρΣυνέχεια ανάγνωσηςΣε ποια διεύθυνση πρέπει να στείλω την επιστροφή;Η ακριβής διεύθυνση παράδοσης στην οποία θα πρέπει να σταλεί η επιστροφή θα εκτυπωθεί αυτόματα στην ετικέτα επιστροφής.Η ετικέτα επιστροφής βρίσκεται στο δελτίο αποστολής, το οποίοΣυνέχεια ανάγνωσης
Εξυπηρέτηση πελατών

Δεν βρήκες απάντηση που να σε καλύπτει;

Βρες απαντήσεις στις ερωτήσεις σου με μόνο τρία click ή επικοινώνησε μαζί μας.

Επικοινώνησε μαζί μας

Πάρε βοήθεια 24/7 από το Chatbot μας και γλίτωσε χρόνο αναμονής.

Κάλεσέ μας

Δωρεάν τηλεφωνική γραμμή: Δευ - Παρ 08:00 - 20:00, Σάββατο & Αργίες 09:00 - 18:00

800-77373****