Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
01η
02ω
35λ
31δ

Γιόρτασε τα 3 χρόνια μαζί μας: Έως και -50% EXTRA μόνο στο app

ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΝΤΟΣ 100 ΗΜΕΡΩΝ

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου εφόσον δεν έχει αποσταλεί ακόμη;

Οι ακυρώσεις είναι δυνατές εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη διεκπεραιωθεί στην αποθήκη μας. Η αποθήκη μας είναι πολύ γρήγορη όσο αφορά τις παραγγελίες, οπότε μερικές φορές δεν είναι δυνατή η ακύρωση μετά από λίγα λεπτά.

Ο γρηγορότερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να μεταβείτε στη σχετική παραγγελία στον About You λογαριασμό σας και να επιλέξετε την επιλογή για ακύρωση.

Παρακαλώ να σημειώσετε ότι μπορείτε να ζητήσετε ακύρωση μόνο αν η ακύρωση αφορά όλα τα προϊόντα μιας προγραμματισμένης παράδοσης. Επομένως, αν θέλετε να ακυρώσετε όλα τα προϊόντα της παραγγελίας σας, αλλά η παραγγελία σας έχει χωριστεί σε πολλές προγραμματισμένες παραδόσεις, θα πρέπει να ζητήσετε ακύρωση για κάθε μία από αυτές τις προγραμματισμένες παραδόσεις.
Η ακύρωση μεμονωμένων αντικειμένων από μια προγραμματισμένη παράδοση δεν είναι δυστυχώς δυνατή.
Μετά την αίτηση θα λάβετε ξεχωριστό μήνυμα στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο σχετικά με την κατάσταση του αιτήματος ακύρωσης.
Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στον αριθμό χωρίς χρέωση 800 77373 - ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις όταν καλείτε από το εξωτερικό.

Σε βοήθησε αυτή η απάντηση;
Τα σχόλιά σου είναι πολύ σημαντικά για εμάς. Μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι.
Εξυπηρέτηση πελατών

Δεν βρήκες απάντηση που να σε καλύπτει;

Βρες απαντήσεις στις ερωτήσεις σου με μόνο τρία click ή επικοινώνησε μαζί μας.

Βοήθεια

Επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης για να λάβεις γρήγορες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις ή για να μας γράψεις
Υποστήριξη για ερωτήσεις
Δωρεάν τηλεφωνική γραμμή: Δευ - Παρ 08:00 - 20:00, Σάββατο & Αργίες 09:00 - 18:00