Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΝΤΟΣ 100 ΗΜΕΡΩΝ

Πώς μπορώ να υποβάλω παράπονα για ένα προϊόν;

Εάν ένα προϊόν που παραδώσαμε δεν είναι εντάξει με οποιονδήποτε τρόπο, μπορείτε φυσικά να μας το επιστρέψετε δωρεάν με το δελτίο επιστροφής, αναφέροντας τον λόγο. Μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις επιστροφές στην ενότητα "Επιστροφή και επιστροφή Χρημάτων". Μόλις παραλάβουμε το προϊόν και το ελέγξουμε, η επιστροφή των χρημάτων στον τραπεζικό σας λογαριασμό θα πραγματοποιηθεί με τον τρόπο που έχετε ορίσει ως τρόπο πληρωμής. Μετά από αυτό μπορείτε απλά να παραγγείλετε ξανά το προϊόν.

Σε βοήθησε αυτή η απάντηση;
Τα σχόλιά σου είναι πολύ σημαντικά για εμάς. Μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι.
Εξυπηρέτηση πελατών

Δεν βρήκες απάντηση που να σε καλύπτει;

Βρες απαντήσεις στις ερωτήσεις σου με μόνο τρία click ή επικοινώνησε μαζί μας.

Βοήθεια

Επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης για να λάβεις γρήγορες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις ή για να μας γράψεις
Υποστήριξη για ερωτήσεις
Δωρεάν τηλεφωνική γραμμή: Δευ - Παρ 08:00 - 20:00, Σάββατο & Αργίες 09:00 - 18:00