Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΝΤΟΣ 100 ΗΜΕΡΩΝ

Μπορώ ανταλλάξω ένα προϊόν; Πώς μπορώ να κάνω μία επιστροφή;

Δυστυχώς δεν μπορείτε να ανταλλάξετε ένα προϊόν στο κατάστημα μας.

Για να το αλλάξετε (π.χ το μέγεθος δεν σας ταιριάζει), απλά παραγγείλτε το ξανά στο κατάστημά μας και στείλτε πίσω το παλιό προϊόν.
Η επιστροφή ενός προϊόντος είναι δυνατή και δωρεάν.

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε εύκολες οδηγίες:

 

Εκτός από το δελτίο αποστολής, σε κάθε αποστολή, επισυνάπτουμε επίσης όλα τα απαραίτητα έγγραφα επιστροφής. Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ετικέτα (αυτοκόλλητο) επιστροφής και το δελτίο επιστροφής.

Σε ειδικές περιπτώσεις μπορεί η παραγγελία σας να παραδοθεί σε περισσότερα πακέτα. Όταν επιστρέφετε τα προϊόντα, βεβαιωθείτε ότι επιστρέφετε μόνο τα αντικείμενα που αναγράφονται στο δελτίο αποστολής σε κάθε πακέτο. Διαφορετικά, η διαδικασία της επιστροφής σας μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο. Φυσικά, δεν θα επιβαρυνθείτε με κανένα πρόσθετο κόστος αν στείλετε πολλά πακέτα επιστροφής.

Και να πόσο εύκολο είναι:

1. Φροντίστε να τοποθετήσετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία.

2. Επισυνάψτε το δελτίο επιστροφής.

3. Κολλήστε την ετικέτα επιστροφής στη σφραγισμένη συσκευασία.

4. Στη συνέχεια, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να παραδώσετε το δέμα σε ένα κατάστημα της συνεργαζόμενης μεταφορικής, από την οποία και το παραλάβατε ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικός με το πλησιέστερο κατάστημα ώστε να κανονίσετε την παραλαβή του πακέτους σας.


Εάν έχουμε ξεχάσει, έχουν χάθει τα έγγραφα επιστροφής ή η ετικέτα επιστροφής δεν είναι πλέον χρησιμοποιήσιμη, μπορείτε απλά να κατεβάσετε αυτά τα έγγραφα από τον λογαριασμό σας, να τα εκτυπώσετε και να τα κολλήσετε στη συσκευασία ακολουθώντας τη παρακάτω διαδικασία :

1. Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, με το email και τον προσωπικό σας κωδικό

2. Πατήστε στο εικονίδιο με το ανθρωπάκι στο πάνω δεξί μέρος της οθόνης σας. Στη συνέχεια επιλέξτε τη κατηγορία ''ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ'',

3. Απο το ιστορικών παραγγελιών εντοπίστε την Παραγγελία που επιθυμείτε να επιστρέψετε και επιλέξτε την

4. Στην συνέχεια επιλέξτε τα προιόντα που επιθυμείτε για να επιστρέψετε

5. Αν η παραγγελία σας έχει γίνει με Αντικαταβολή θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας.

6. Μόλις εισάγετε τα στοιχεία σας, πατήστε το ''Δημιουργία Επιστροφής''

Στο κάτω μέρος θα βρείτε το αντίστοιχο έντυπο επιστροφής και την ετικέτα επιστροφής σε μορφή PDF, τα οποία μπορείτε να εκτυπώσετε.
Επιστρέψτε το δέμα σε ένα κατάστημα της συνεργαζόμενης μεταφορικής από την οποία και το παραλάβατε

Αν χρειάζεστε βοήθεια ή η λήψη δεν είναι διαθέσιμη, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στην εξυπηρέτηση πελατών.

Το ποσό του τιμολογίου θα επιστραφεί - μετά τον έλεγχο των επιστρεφόμενων προϊόντων - μέσω της μεθόδου πληρωμής που χρησιμοποιήσατε.

Βεβαιωθείτε ότι επιστρέφετε τα προϊόντα στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε. Τα κατεστραμμένα προϊόντα δεν μπορούν να επιστραφούν.

Σε βοήθησε αυτή η απάντηση;
Τα σχόλιά σου είναι πολύ σημαντικά για εμάς. Μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι.
Εξυπηρέτηση πελατών

Δεν βρήκες απάντηση που να σε καλύπτει;

Βρες απαντήσεις στις ερωτήσεις σου με μόνο τρία click ή επικοινώνησε μαζί μας.

Βοήθεια

Επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης για να λάβεις γρήγορες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις ή για να μας γράψεις
Υποστήριξη για ερωτήσεις
Δωρεάν τηλεφωνική γραμμή: Δευ - Παρ 08:00 - 20:00, Σάββατο & Αργίες 09:00 - 18:00