Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΝΤΟΣ 100 ΗΜΕΡΩΝ

Πώς μπορώ να δώσω τα τραπεζικά μου στοιχεία για επιστροφή χρημάτων εάν έχω πληρώσει με αντικαταβολή;

Προσθέστε τον αριθμό IBAN στον λογαριασμό σας, ώστε να μπορέσουμε να επιστρέψουμε την αξία της παραγγελίας στον τραπεζικό σας λογαριασμό.

1) Συνδεθείτε στο www.aboutyou.com.cy
2) Μεταβείτε στο εικονίδιο "Λογαριασμός πελάτη" στην επάνω δεξιά γωνία του ιστότοπού μας.
3) Επιλέξτε "Στοιχεία τράπεζας".
4) Εάν έχετε ήδη καταχωρίσει τα τραπεζικά σας στοιχεία, κάντε κλικ στο εικονίδιο επεξεργασίας στην επάνω δεξιά γωνία της εικόνας της κάρτας και ελέγξτε τα στοιχεία σας.
5) Εάν δεν έχετε ήδη καταχωρίσει τα τραπεζικά σας στοιχεία, προσθέστε τα ακόλουθα στοιχεία:

- Όνομα
- Επώνυμο
- IBAN (Διεθνής Αριθμός Τραπεζικού Λογαριασμού) - τυποποιημένος αριθμός του τραπεζικού σας λογαριασμού, του οποίου προηγούνται τα γράμματα "CY". Αποτελείται από 28 χαρακτήρες συνολικά (2 γράμματα και 26 ψηφία).

Μόλις προσθέσουμε/επικαιροποιήσουμε τα τραπεζικά σας στοιχεία, θα επιστρέψουμε αμέσως την αξία της παραγγελίας στον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Σε βοήθησε αυτή η απάντηση;
Τα σχόλιά σου είναι πολύ σημαντικά για εμάς. Μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι.
Εξυπηρέτηση πελατών

Δεν βρήκες απάντηση που να σε καλύπτει;

Βρες απαντήσεις στις ερωτήσεις σου με μόνο τρία click ή επικοινώνησε μαζί μας.

Βοήθεια

Επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης για να λάβεις γρήγορες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις ή για να μας γράψεις
Υποστήριξη για ερωτήσεις
Δωρεάν τηλεφωνική γραμμή: Δευ - Παρ 08:00 - 20:00, Σάββατο & Αργίες 09:00 - 18:00